Sunday, May 14, 2006

ΟΙ ατάκες (2)

Τα μαργαριτάρια της ελληνικής τηλεόρασης είναι πολλά. Ένα post δεν φτάνει, οπότε για να μην κάνω αδικίες, ορίστε ένα δεύτερο

Άντζελα Δημητρίου στο "Lifestyle":
Έχω πράγματι κάτι περίεργες ανησυχίες μέσα μου. Ναί, θέλω να κάνω κι άλλα πράγματα ... μπορεί να βγώ με κοντό μαλλί ή να κάνω βεστιάριο με τα ρούχα μου.
Βρε πως ξεχωρίζει ο άνθρωπος που έχει υψηλούς στόχους και καλιτεχνικά οράματα

Σοφία Καρβέλλα στο δελτίο ειδήσεων του Star:
Με τον μπαμπά μου δεν χρειάζεται να βλεπόμαστε. Τα λέμε μια χαρά στο τηλέφωνο. Δεν υπάρχει λόγος να βρισκόμαστε απο κοντά.
Πρωτότυπη σχέση πατέρα - κόρης οπωσδήποτε! Αλλά μαλλον δεν τον βλέπετε απο κοντά γιατί φοβάστε μην τον πιάσει οίστρος και σας απαγγείλει τα ποιήματά του.

Νότης Σφακιανάκης στην εκπομπή "Στη Βεράντα":
Κοιτάζω τον εαυτό μου στο μόνιτορ. Τι όμορφος που είμαι!
Και αφιερώνει στον εαυτό του το νέο του σουξέ¨"Σένα χαζοκούτι τόσα χρόνια / έχω βαρεθεί να βλέπω ψώνια / πήραν οι ασήμαντοι αξία / τίποτα δεν έχει σημασία" Εύγε Notis!

Διάλογος Δημήτρη Καμπουράκη - Στρατή Λιαρέλλη στο "Κοινωνία ώρα 8":
Δ. Καμπουράκης: Το κόκκινο πουκάμισο που έβαά σήμερα συμβολίζει το αίμα του εργατικού αγώνα, αλλά συμβολίζει και μια ανθισμένη παπαρούνα στο καταπράσινο μαγιάτικο λιβάδι.
Στρ. Λιαρέλλης: Εσύ πρέπει να παίρνεις λεφτά απο τον Θέμο Αναστασιάδη για να του δίνεις θέματα.
Αστο χρυσέ μου! Τέτοιες δηλώσεις πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία για να τις ακούσεις! Μάλλον πρόκειται περι πηγαίου ταλέντου!

Ράνια Θρασκιά στην εκπομπή "Όμορφος Κόσμος":
Γρηγόρη, θα σου πω μια είδηση που μπορεί να σε σοκάρει: οι γυναίκες είναι θηλαστικά, δεν κάνουν αυγά ... Γενούν κατευθείαν παιδάκια!
Και μετά σου λένε την εκπομπή σαχλή. Ορίστε αποκλειστικότητα και εκπαιδευση μαζί! Γρηγόρη προχώρα και μόρφωσε την χώρα οεο

Διάλογος Γιώργου Σατσίδη - Λάκη Γαβαλά στο Backstage
Γ. Σατσίδης: Λένε οτι η Μύκονος είναι νησί της αμαρτίας ... Οτι γίνονταν και γίνονται ρωμαϊκά όργια ... Είναι έτσι?
Λ. Γαβαλάς: Η Μύκονος δεν είναι νησί της αμαρτίας είναι νησί της ... απαρτίας
Και της παρτούζας επίσης!


Απο το περιοδικό "Τηλεθεατής"

No comments:

Post a Comment