Thursday, May 11, 2006

Τι τραβάμε κι εμείς οι άνεργες (2)

Συνεχίζω απο το προηγούμενο post ...

Μου λέει λοιπόν να του τηλεφωνώ Τρίτη - Τετάρτη - Πέμπτη (διότι Δευτέρα και Παρασκευή βαράνε διάλυση οι ελληνικές επιχειρήσεις και δεν κάνουν προσλήψεις) για να μου δίνει τις "εξειδικευμένες αγγελίες" που μετά απο πολύ κόπο και προσπάθεια θα έχουν ξετρυπώσει για χάρη μου "οι άνθρωποί του".

Ολά καλά μέχρι στιγμής. Τηλεφωνώ την πρώτη Τρίτη στις 11:00 και το τηλέφωνο είναι απασχολημένο. Ξαναπαίρνω στις 11:15 και πάλι μιλάει. Τελικά τον πέτυχα στις 11:25. Το τι άκουσα δεν λέγεται. Πως έχω την απαίτηση να με πάρουν στα σοβαρά όταν δεν είμαι συνεπής? Τι επαγγελματίας είμαι? Ντροπή μου! Το γεγονός οτι το νούμερο ήταν απασχολημένο ήταν άσχετο. Έπρεπε να είχα βρει τρόπο να τον καλέσω. Έπρεπε να είχα επιμείνει περισσότερο. Και μου δίνει τις Super αγγελίες. Και είναι όλες απο το SkyWalker που το επισκέπτομαι συχνά και τις ξέρω.

Στέλνω τα βιογραφικά (διότι ο κύριος δεν έχει φαξ για να τα προωθήσει μόνος του) και περιμένω. Και συμβαίνει το ίδιο που συμβαίνει πάντα. Είτε δεν με καλούν καθόλου. Είτε γίνεται η συνέντευξη και "θα με ειδοποιήσουν απο Δευτέρα (Παρουσία)" Για να μην πω οτι μου έδωσε και μια που η θέση είχε καταληφθεί διότι ποιός ξέρει απο πότε την είχε την αγγελία.

Δηλαδή μια απο τα ίδια. Αυτά συνέβησαν 1 εβδομάδα πριν το Πάσχα. Μόλις έφτασε το Πάσχα και αφού μου είχε δώσει την προηγούμενη εβδομάδα καμμια δεκαριά αγγελίες μου λέει να μην συνεχίσουμε την Μεγάλη Εβδομάδα αλλά μετά το Πάσχα. Δεκτόν. Μεγαλοβδομαδιάτικα ποιός δουλεύει άλλωστε?

Περνά άλλη μια εβδομάδα που του τηλεφωνούσα για να μου δίνει αγγελίες. Εν τω μεταξύ δεν έμενα κλεισμένη στο σπίτι μήπως χτυπήσει το τηλέφωνο. Πήγαινα σχεδόν καθημερινά στο σπίτι ενός θείου μου που έκανε εκαθάριση στην βιβλιοθήκη του και ζήτησε την βοήθειά μου. Άνεργη είμαι, κινητό έχω, στο σπίτι υπάρχει κόσμος να σηκώσει το τηλέφωνο οπότε πήγαινα. Ε, τι ήταν να του πω οτι δεν ήμουν στο σπίτι και οτι στις 11:00 του τηλεφωνούσα απο το κινητό μου? Άρχισε "αυτοί που ψάχνουν σοβαρά για δουλειά δεν τα κάνουν αυτά, μένουν στο σπίτι". Και να μου την λέει κιόλας οτι του κάνω ... απιστίες και εξακολουθώ να ψάχνω δουλειά μέσω εφημερίδων και χάνω τον χρόνο μου παρόλο που έχω αυτόν να τρέχει για μένα.

Και το τελειωτικό έγινε την προηγούμενη Παρασκευή που μου λέει: "Συνεργαζόμαστε τόσες μέρες και τίποτα δεν έγινε? Τόσες αγγελίες σου έχω δώσει και τίποτα? Κοίταξε, όχι πως σε αμφισβητώ, αλλά είσαι σίγουρη οτι τα έστειλες τα βιογραφικά? Εγώ σε έστειλα σε δουλειές στρωμένες και τίποτα???" Και μετά μου σκάει και το δεύτερο "Τώρα δεν έχω τίποτα έτοιμο, προέκυψαν και κάτι δουλειές" (διότι με τα υπόλοιπα προκόψαμε) "θα σε καλέσω εγώ αργότερα" Και έκτοτε αγνοούνται τα ίχνη του.

  • Ερώτηση 1η) Είμαι πολύ βλαμένη που τον πίστεψα? Πόσο πολύ βλαμμένη είμαι?


  • Ερώτηση 2η) Να γράψω όνομα και τηλέφωνο μήπως την πατήσουν κι' άλλοι ή μόνο εγώ έχω την λέξη "κορόιδο" στο κούτελο και δεν χρειάζεται?

Mental Note: Να θυμηθώ να κάνω voodoo σε όποιον ακούσω να παραπονιέται για την δουλειά του.

1 comment:

  1. Μήπως αυτή η αδυναμία σου στο Ρουβά επηρεάζει την απόδοσή σου στα interviews (όταν σου κάτσουν);!

    Anyway, σου εύχομαι καλή επιτυχία μ' όλο μου το είναι.

    ReplyDelete