Sunday, January 15, 2006

Πως απαντάμε σε χαζούς?

Έχω μια απορία. Όταν λέμε gay ή ομοφυλόφιλος ή οτιδήποτε άλλο εννοούμε έναν ανθρωπο που σεξουαλικά έλκετε απο άτομα του ιδίου φύλλου (ο άντρας απο άντρα, η γυναίκα απο άλλες γυναίκες)? Σωστά ...

Ετερόφυλος είναι κάποιος ο οποίος έλκεται απο άτομα του αντίθετου φύλου (ο άντρας απο γυναίκες οι γυναίκες απο άντρες) Σωστά? ... Σωστά.

Τι απαντάμε σε αυτούς που ενώ ξέρουν πως κάποιος έχει ετεροφυλική σχέση, έχει δηλώσει επανειλημένος οτι δεν είναι ομοφυλόφιλος ή bisexual ή gay εννοούν να μην το καταλαβαίνουν και να επιμένουν πως πρόκειται για "ξεκάρφωμα"? Και πως η κοπελιά είναι "κράχτης"?

BTW Αυτό τι ακριβώς σημαίνει? Πως την προσελκύουν ερωτικά διάφοροι άντρες και την τελευταία στιγμή αλλάζουν θέσεις με τον "έτσι" της? Και ελπίζουν πως ο τρίτος δεν θα το προσέξει?

Και τι γίνεται όταν το ζευγάρι παντρεύεται και κάνει παιδιά? Σε ποιά λογική στηρίζονται όταν επιμένουν πως η σχέση τους είναι μόνο για "ξεκάρφωμα"?

Αυτά τα αναφέρω διότι κάποιος επιμένει πως τόσο ο Σάκης Ρουβάς όσο και ο Αντώνης Ρέμος είναι gay και μας το κρύβουν. Υποστηρίζει δε πως το ξέρει όλος ο κόσμος. Κι εγώ που δεν το ξέρω που ζω? Στον Άρη?

Σας παρακαλώ ας μου το διευκρινήσει κάποιος. Έχω μεγάλη αγωνία.

3 comments:

  1. Καλημέρα σου.
    Οταν κάποιοι αρέσκονται στον έρωτα και με τα δύο φύλλα λέγονται bi-sexuals, αμφισεξουαλικοί. Μερικοί παντρεύονται και κάνουν και παιδιά οχι για προκάλυμμα αλλά γιατί τους αρέσει η/ο σύντροφός τους. Ομως τους αρέσουν και άλλοι/άλλες του ιδίου φύλλου. Μου έχει τύχει ζευγάρι όπου μόνο ο άντρας να αγαπάει άλλους άντρες και σαν γυναίκα να έχει μία. Τη συγκεκριμένη γυναίκα δεν την νοιάζει ο σύζυγός της να πηδιέται με άντρες αρκεί να φροντίζει και την ίδια. Βέβαια τυχαίνει και οι δύο να είναι αμφισεξουαλικοί, παντρεύονται γιατί θέλουν ίσως να κλείσουν το στόμα του κόσμου, ίσως γιατί συμπαθιούνται κιόλας και ο ένας ψαρεύει συντρόφους για τον άλλο..
    Τι κι αν ο Ρουβάς και ο Ρέμος είναι γκέη? Τι έγινε?

    ReplyDelete
  2. Δεν είναι αυτό το νόημα του άρθρου μου. Δεν υπονόησα οτι το να είσαι γκεη είναι κακό. Απλά έρχομαι στην θέση τους και απορώ. Εαν:

    1) Δηλώσω οτι δεν είμαι γκεη
    2) Κυκλοφορώ και έχω σχέσεις με άτομα του άλλου φύλου

    και παρόλα αυτά με αποκαλούν λεσβία, ε τότε τι πρέπει να κάνω? Δεν έχω δικαίωμα να τα πάρω λίγο? Και αν προσβάλουν την νοημοσύνη του συντρόφου μου λέγοντας πως τον έχω για "κράχτη" ή οτι είναι πολύ χαζός για να καταλάβει τι γίνεται και παίζει θέατρο ε τότε?

    ReplyDelete
  3. Δεν απαντάμε σε χαζούς.
    Χαζοί είναι, ας σκέφτονται ο,τι θέλουν :)
    Το έχω ζήσει κι εγώ, έτυχε να περάσει πολύς καιρός χωρίς να με ενδιαφέρει κάποιος, και κάποιοι (χαζοί; κακοπροαίρετοι;) το σχολίασαν. Ε, σκασίλα μου!

    Υ.Γ. Βρήκα το blog από κάποιο link σε άλλο blog (νομίζω).

    ReplyDelete