Friday, November 20, 2009

Γκρίνια ...

Σήμερα θα καταχραστώ το δικαίωμα της Γκρινιάρας φίλης μου και θα γκρινιάξω εγώ. Έχω πολλά θέματα.

Πρώτον: Είδα χτες ειδήσεις. Ξέρω μεγάλο λάθος αλλά ας όψετε το περιβάλλον μου που με θεωρεί αδιάφορη προς τα κοινά (γενικώς) οπότε το έκανα το απονενοημένο. Και έφριξα ...

Απο την μια μεριά η ΝΔ να κατηγορεί το ΠΑΣΟΚ οτι δεν τηρεί τις προεκλογικές του υποσχέσεις για μη "πάγωμα" των μισθών απο την άλλη το ΠΑΣΟΚ να λέει πως θα πάγώσουν μόνο οι μισθοί των υψηλόβαθμων του δημοσίου. Προς τι ο σπαραγμός δεν καταλαβαίνω. Τι έγινε αμέσως μετά τις εκλογές? Έψαξε το ΠΑΣΟΚ τα ταμεία και βρήκε έλλειμμα 12 δις. Σε νορμάλ συνθήκες δεν θα παίρναμε τον λόγω τους σοβαρά αλλά αν η οικονομία δεν είχε έλλειμα θα γινόντουσαν εκλογές? Όχι. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Ξυλώνονται μήπως οι μεγαλοκαρχαρίες? Όχι, πάντα οι μικροί την πληρώνουν την λέζα. Εγώ ήξερα για το πάγωμα των μισθών και τους νέους φόρους 5 μέρες μετά τις εκλογές κι ας μην είμαι mentalist του Uri Geller. Εσεις μικροί βλαμμένοι τις ΝΔ που κόπτεστε τώρα γιατί δεν μας λέτε τι τα κάνατε τα λεφτά? Γιατί το έλλειμα σημαίνει οτι κάπου πήγαν τα κονδύλια, έτσι?

Εαν όντως παγώσουν τους μισθούς των υψηλόβαθμων και όχι όλους τότε για τι ποσοστο μιλάμε? 30 με 40 χιλιάδες κόσμο? Ε, μάλλον γιατί ποιοί δημόσιοι υπάλληλοι έχουν μηνιαίες αποδοχές πάνω απο 2000 ευρώ? Αρά τι οικονομία έκανε το΄κράτος? Τρίχες ... Και έρχονται οι οικονομολόγοι και θεωρούν πως ο δημόσιος τομέας ρουφάει πολλά απο τον προυπολογισμό και πρέπει να μειωθεί. Τους δείχνει την πρόταση ο πρωθυπουργός και τσαντίζονται γιατί τους δουλεύουμε. Την βλεπει η ΝΔ υπερασπιστής του φτωχού - πλην τίμιου - στρατηγού/υπουργού/δικαστή και φρίττει.

Άρα για να ανακεφαλαιώσουμε: Η κυβέρνηση προτείνει να παγώσουν οι μισθοί μερίδας των πολίτων πράγμα που αντιπαρέρχεται το προεκλογικό τους πρόγραμμα, αλλά δεν ικανοποιεί την Ευρώπη γιατί το μέτρο δεν καλύπτει τις απαιτήσεις τους για μείωση των εξόδων του δημοσίου τομέα και παράλληλα εξοργίζει την αντιπολίτευση που είναι εμμέσως πλην σαφώς υπέυθυνη για το ελλεμα που καλείται η τωρινή κύβέρνηση να καλύψει. Εαν έχω καταλάβει κάτι στραβά να βρεθεί κάποιος να με διορθώσει.

Παράλληλα η κυβέρνηση έχει κάτι εκπληκτικά σχέδια όσον αφορά την εκπαίδευση. Δεν τα έχω καταλάβει ακόμα οπότε δεν τα σχολιάζω εκτενώς.

Επίσης έχω να πληρωθώ 3 1/2 μήνες και μάλλον θα αργήσει ακόμα εκείνη η στιγμή. Στο μεταξύ πρέπει να τρώω σχεδόν καθημερινώς και κατόπιν πολλής σκέψης και εσωτερικής πάλης πήγα να βάλω τεχνητά νύχια διότι τα δικά μου τα έφαγα, και πλήρωσα 82 ευρώ.

Αποφάσισα οτι δεν θα ξαναδώ ειδήσεις και απο δω και στο εξής θα διαβάζω μόνο manga. Λιαν συντόμος θα ποστάρω κι' άλλες σειρές. Εκτός αν δω κι άλλες ειδήσεις οπότε θα πέσω στην καλντέρα. Όπως καταλαβαίνεται δεν είμαι ελαφριά, δεν είμαι κουφιοκέφαλη αλλά το ένστικτο της αυτοσυντήρησης είναι πολύ έντονο μέσα μου.

No comments:

Post a Comment