Sunday, October 04, 2009

BookCrossing Resolution: 300 Βιβλία

Έχω πολλά και διαφορετικά ενδιαφέροντα. Ένα απο αυτά είναι και το BookCrossing. Είμαι μέλος της ελληνικής κοινότητας απο το 2006. Έχω παραβρεθεί σε 2 Συνέδρια που ήταν και τα 2 ουάου. Έχω διαβάσει πολλά καλά βιβλία μέσω του bookcrossing. Όταν ήμουν στην Αθήνα δεν έχανα συνάντηση με τίποτα αλλά βέβαια οι παλιές καλές εποχές έχουν περάσει.

Τα ξενοδοχεία είναι ιδανικό μέρος για το άθλημα. Τα περισσότερα τουριστικά τουλάχιστον ξενοδοχεία έχουν ένα "ράφι" όπου οι φιλοξενούμενοι αφήνουν τα βιβλία τους και παίρνουν άλλα που δεν έχουν διαβάσει. Οπότε βουρ στον πατσά εγώ, καταχώρησα και απελευθέρωσα πολλά βιβλία.
Σε γενικές γραμμές άφηνα αρκετά βιβλιαράκια όπου μπορούσα. Και τότε συνέβη κάτι που άλλαξε τον τρόπο που έβλεπα το bookcrossing. Φτάνοντας στην Αθήνα το Φεβρουάριο του 2009 βρήκα να με περιμένει το βιβλίο: Daughters of fire by Barbara Erskine. Η WigglyWoods μου είχε στείλει ένα πακέτο έκπληξη (ή ένα RABCK όπως λένε οι bookcrossers). Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που όταν διαβάσουν ένα βιβλίο ψάχνουν να βρουν ποιός άλλος μπορεί να το θέλει και ενεργούν ανάλογα (του το στέλνουν). Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχα πιστέψει οτι συμβαίνουν τέτοια πράγματα!

Στην Σαντορίνη παρόλη την τουριστική κίνηση οι απελευθερώσεις είναι μετρημένες. Μέχρι στιγμής δεν έχει πιαστεί ούτε ένα βιβλίο μου και όλες τις απελευθερώσεις τις κάνω εγώ. Ωστόσο δεν θα το βάλω κάτω. Αποφάσισα μέχρι το τέλος του 2009 να έχω καταχωρήσει 300 βιβλία!

Επίσης έχω δημιουργήσει και μια σελίδα σχετικά με την ελληνική κοινότητα του bookcrossing αλλά δεν έχει μεγάλη επισκεψιμότητα:

No comments:

Post a Comment