Wednesday, August 07, 2019

Η Θεία Σοφία στο Feta Report


Επιτέλους! Τα μεγάλα πνευματα συναντώνται. Οι αναρτήσεις της Σοφίας ήταν για μένα η εμπνευση μου για να ερθώ στο Λονδίνο. Οταν όποιον είχα ρωτήσει μου έκανε την τρίχα, τριχιά η Σοφία με χιούμορ και καλή διάθεση, μου έλυνε τις απορίες. Μέχρι και το spareroom.com απο την Σοφία το έμαθα. Οταν σταμάτησε να γράφει πολύ στεναχωρήθηκα. Η πλάκα είναι οτι όταν μετακόμησα γυρνούσα στις ίδιες γειτονιές (Camden) που περιέγραφε και σκεφτόμουνα: ΄Τώρα θα την δώ σε καμμία γωνία. Εγώ θα την γνωρίσω απο τις φωτό που έχει αναρτήσει και θα την κοιτάζω έντονα (έχω πάει το resting bitch face σε άλλο επίπεδο) και θα τρομάξει και θα καλέσει την αστυνομία'

Το ιστολόγιο στην Ελλάδα γνώρισε μεγάλη ακμή το 2006 λίγο πριν μας πάρει μπάλα το facebook. Θυμάμαι ακόμα τον aggregator του Παναγιώτη Βρυώνη. Χαμος γινότανε με το ποιός είναι πρώτος και δεύτερος (όποιος το έζησε ξέρει τι λέω). Εφτιαξα και εγώ αλλα δεν γνώρισα μεγάλες δόξες. Το διατηρώ ακόμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αλλά τώρα έχει κυρίως βίντεο και αναρτήσεις απο τουιτερ - που είναι η μεγάλη μου αγάπη τώρα τελευταία. Παρεπιπτόντως, το Feta Report έχει ξεχωριστή θέση στο μπλογκ μου.

Τώρα πότε ήταν ελληνική κοινότητα μονιασμένη και μετά αρχίσανε να κουτσομπολευονται και να μαχαιρώνονται πισώπλατα κτλ εγώ δεν θυμάμαι. Συνήθως όπου μαζευονται πάνω απο 50 Ελληνες για πάνω απο ένα μήνα, ξυπνάει μέσα μας ο Ευριπήδης, ο Σοφοκλής και ο Αριστοφάνης μαζί και αρχίζει το πανηγύρι.

Το blog το χρησιμοποιώ σήμερα για να γράφω κείμενα/σχόλια σεντόνια. Ή τίποτα κριτικές απο βιβλία και ταινίες. Αν με διαβάσεις θεία Σοφία: Σου λείπει το blogging λόγω εγκυμοσύνης? Bουρ στον πατσά και γράψε κι άλλα. Προτείνω νέο blog με τίτλο Baby Steps.


No comments:

Post a Comment