Tuesday, February 07, 2006

Ζητείται επειγόντως κτηνίατρος

Σήμερα το ψιψίνι μου δεν ήταν καλά. Αντί να φάι το πρωϊ την καινούρια κονσέρβα που της άνοιξα με κοιτούσε μα κάτι μάτια λυπημένα και παραπονιόταν. Επιπλέον δεν ήταν ο συνηθισμένος παιχνιδιάρικος εαυτός του. Αντί να χοροπηδάει σε όλο το σπίτι όπως κάνει κάθε μέρα, σερνόταν απο δωμάτιο σε δωμάτιο και ήθελε αγκαλιά.

Το γατί μου είναι πολύ του κυνηγητού και του κρυφτού. Όλη μέρα τρέχει μες το σπίτι και η συμπεριφορά της με παραξένεψε. Αναρωτιόμουν τι να φταίει. Μήπως δεν της αρέσει η κονσέρβα? (3 διαφορετικές της άνοιξα αλλά τίποτα). Μήπως θέλει να βγεί στο μπαλκόνι? Συνήθως όμως τότε πάει στην μπαλκονόπορτα και προσπαθεί να την ανοίξει μόνη της οπότε καταλαβαίνουμε τι θέλει. "Βρε καλό μου βρε χρυσό μου τι έχεις?" Τίποτα το γατί. Να νιαουρίζει λυπημένο και να περιφέρεται παραπατώντας στο σπίτι.

Και πάνω που το ψάχναμε - η μάνα μου κι εγώ - εξαπολύει την πρώτη ρουκέτα. Μου λέει (η μάνα μου όχι η γάτα) "Να δεις που βρήκε και έφαγε τίποτα σκουλήκια απο τις γλάστρες και την πείραξαν στο στομάχι". Μάλλον κάνει λάθος όμως διότι απο το πρωϊ δεν έχει ηρεμίσει το ζωντανό. Όπου σταθεί και όπου βρεθεί ξερνάει.

Και τα κάνει όλα χάλια. Μάζεψα με ένα πανί τον γατοεμετό απο το μωσαϊκό αλλά την μοκέτα πως να την καθαρίσω? Επιστράτευσα λοιπόν το βαρύ πυροβολικό (σωστά το μαντέψατε, την μάνα μου) και τα καθάρισε αυτή. Και συν τοις άλλοις να προσπαθώ να κρύψω τους λεκέδες απο τον σιχασιάρη τον πατέρα μου που έτσι και τους δει θα το φουντάρει πουθενά το ζωντανό.

Τι χαρά, τι ευτυχία να είναι κανείς άνεργος και να ζει με τους γονείς του όμως. Το τι εμπειρίες έχω συλλέξει δεν λέγεται. Πρέπει να τις αξιοποιήσω με κάποιο τρόπο. Στην επόμενη συνέντευξη θα πω ότι είμαι πολύ δημιουργική και ξέρω να λειτουργώ υπο πίεση.

Και ο κτηνίατρος δεν απαντάει. Έχει τηλεφωνητή. Μάλλον είδε τον καιρό και σκέφτηκε "που να τρέχω τώρα". Αρε κατακαημένε Λάζαρε (= έτσι λένε το γατί μου) τι σου'μελε να πάθεις.

3 comments:

  1. Νομίζω ότι τα σκουλήκια είναι ένα σιχυρό ενδεχόμενο. Και μένα η δικιά μου όταν έτρωγε κανένα μαμούνε ξερνοβολούσε όλη μέρα. Εξ' ού και η γνωστή ρήσις "ξερνοβολάει σαν το γατί"

    Υπομονή

    ReplyDelete
  2. Δεν ξέρω που μένεις για να σου συστήσω κτηνίατρο..Αν μένεις βόρεια, ο Πολυζώης είναι πολύ καλός γιατρός και συνάμα πολύ άνθρωπος, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ..είναι στην Κηφισσίας, απέναντι απο το κτίριο της Saab, το τηλέφωνό του δεν το έχω τώρα. Στα νότια προάστεια ξέρω τον Χανδρά στο Παλ.Φάληρο τηλ 210 98 81 717 Να ξέρεις όμως ότι όταν κάνει εμετό η γάτα, παρατηρούμε το χρώμα του εμετού γιατί πέρα απο τα σκουλήκια, μπορεί να έχει φάει φόλα, κάποιο δηλητηριώδες φυτό, να πάσχει απο πανλευκοπενία σύμπτωμα της οποίας είναι ΚΑΙ ο εμετός, να της έχει καθίσει κάτι στο λαιμό..και πολλά άλλα.

    ReplyDelete
  3. Ευτυχώς το γατί μου δεν έχει τίποτα σοβαρό. Σήμερα ήταν λίγο κακόκεφι αλλά φαίνετε πως ότι ήταν της πέρασε.

    Τον Χανδρά τον ξέρω γιατί εκείνος την στείρωσε.

    Η φόλα και τα δηλητηριώδες φυτά αποκλείονται γιατί το γατί δεν βγαίνει απο το σπίτι. Που να τα βρεί αυτά? Όσο για την πανλευκοπενία, και αυτή για να την κολλήσει πρέπει να περιφέρετε στους δρόμους κι εγώ τα Λαζζαράκι το'χω μαντρωμένο στο σπίτι τα τελευταία 6,5 απο τα 7 της ζωής του.

    Μας κατατρόμαξε το σκατούλι ...

    ReplyDelete