Tuesday, March 08, 2011

Στίχοιμα - Ενός λεπτού οργή #NoJusticeGr


Στίχοιμα - Ενός λεπτού οργή { Album : Γεράκι στο χώμα }

Θέλω για τα σκοτεινά κελιά
για της πρέζας τα παιδιά
για τ' ανύπαρκτα σχολειά
Ενός λεπτού οργή

Για τα όρθια πτώματα
τις νεολαίες κόμματα
τα βρώμικα τα στόματα
Ενός λεπτού οργή

Υπουργούς και βουλευτές
μίζες και υποκλοπές
δήθεν σοσιαλιστές
Ενός λεπτού οργή

Για τα βρώμικα λεφτά
όπλα και ναρκωτικά
κάπου παραλιακά
Ενός λεπτού οργή

Για την παλιοκατάσταση
την ψευτοεπανάσταση
του κόσμου τη διάσπαση
Ενός λεπτού οργή

Για τους νεκρούς στο Λίβανο
τα όνειρα στον κλίβανο
τον κόσμο τον ανίκανο
Ενός λεπτού οργή

Τους Κονιόρδους στη Βουλή
τους γαμημένους με στολή
μ' αυστηρή περιβολή
Ενός λεπτού οργή

Τα πουλημένα αδέρφια μου
τ' ανύπαρκτα τα κέφια μου
τη γαμημένη τρελά μου
Ενός λεπτού οργή

Για τα καμένα τα μυαλά
φοβίες, ψυχολογικά
γεμάτα ψυχοφάρμακα
Ενός λεπτού οργή

Μαλάκα μου, τρελαίνομαι
δε νιώθω και δε σκέφτομαι
αδύναμος μου φαίνομαι
Ενός λεπτού οργή

Θέλω ενός λεπτού οργή
μ' έχει πνίξει η σιωπή
θέλω και για τους Στίχοιμα.

No comments:

Post a Comment