Saturday, June 29, 2019

Περι Πανελληνίων της @linagreek

Ο μικρός μου γιος, παιδί με μαθησιακό δυσορθογραφίας, μεγάλωνε και ειδικά στο δημοτικό του έλεγαν ότι δεν είναι καλός μαθητής, επειδή δεν ήταν καλός στην ορθογραφία παρόλο που ήταν πολύ καλός σε άλλα θέματα και εξαιρετικός στα αθλήματα με πανελλήνια στο σκι. Αφού ανακαλύψαμε το θέμα που είχε και ξεκίνησε να πηγαίνει σε λογοθεραπευτή (μετρήθηκε με δείκτη ευφυΐας 145!) καταλάβαμε ότι μπορεί να πάρει όσα πτυχία θέλει χωρίς να είναι ποτέ ορθογραφημένος. Του φύτευαν όμως καθημερινά την σκέψη ότι δεν είναι καλός (και στο Γυμνάσιο). Πήγε σε δημόσιο σχολείο Όλα τα χρόνια και ιδιαίτερα εκανε ΜΟΝΟ φέτος (μαθήματικα και έκθεση) στην γ' λυκείου, κι αυτό επειδή, αφού συζητήσαμε για το ποιος θέλει να είναι στη ζωή του, αποφάσισε ότι θέλει να περάσει και καταφέρε άμεσα ν άλλαξει στάση ζωής.Σήμερα μου έστειλαν τη βαθμολογία και έχει γράψει πολύ πάνω από τη σχολή που θέλει.

Λογικά λοιπόν μπαίνει πολιτικών μηχανικών στο ΑΠΘ, ένα παιδί που όλοι έλεγαν ότι δεν μπορεί στο δημοτικό και εμείς του λέγαμε ότι μπορεί να είναι και να γίνει όποιος θέλει στη ζωή του.

Κανένα παιδί δε θα έπρεπε να μάχεται για να ανήκει σε οποιαδήποτε κοινωνικό σύνολο. Εμείς θα έπρεπε να λειτουργούμε με τρόπο που να δέχεται όλα τα παιδιά με κάθε ιδιαιτερότητα χωρίς να τα κρίνουμε απ'αυτην.

Επίσης:

"Nothing isn't over till the fat lady sings".

No comments:

Post a Comment