Thursday, September 24, 2009

Τα πάθη μου

Γενικά κατα καιρούς με ποιάνουν διάφορες μανίες και έχω ασχοληθεί με διάφορα θέματα όμως είμαι "σταθερή" σε κάποιες προτιμήσεις. Αναφέρω τα επικρατέστερα εδώ:

Anime & Manga
Μερικά hobby ξεκινάνε χωρίς να το καταλάβουμε γιατί είναι συνδεδεμένα με συγκεκριμένες αναμνήσεις. Το πρώτο manga που διάβασα ήταν το Candy - Candy εν ετη 1987. Το περιοδικό ξεκίνησε να κυκλοφορεί το καλοκαίρι που τελείωσα την πρώτη δημοτικού οπότε ουσιαστικά μόλις είχα μάθει να διαβάζω. Όσο για την τηλεόραση παρακολουθούσα την σειρά με θρησκευτική ευλάβεια ήταν άλλωστε μια απο τις ελάχιστες σειρές για παιδιά μη προσχολικής ηλικίας που πρόβαλε η ελληνική τηλεόραση (τότε δεν είχαμε ιδιωτικά κανάλια ακόμα). Νομίζω οτι την ίδια χρονιά παρακολούθησα και το Captain Harlock. Οι φίλοι του είδους γνωρίζουν πως πρόκειται για μια θρυλική σειρά. Τότε δεν είχαμε ακόμα βίντεο (επαναλαμβάνω μιλάω για πολύ περασμένες δεκαετίες), αλλά είχε ο παππούς μου. Οπότε αν είμαστε καλά παιδάκια και διαβάζαμε γρήγορα, εγώ δηλαδή γιατί ο αδερφός μου δεν πήγαινε σχολείο ακόμα (τώρα είναι στο ναυτικό), νοικιάζαμε "παιδικα" απο τα δεκάδες video club που ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια και πηγαίναμε στο σπίτι του να τα δούμε. Εγώ μεγάλωσα το μικρόβιο όμως έμεινε, Oh well, I'm too old to grow up. Ορίστε μια σελίδα που επιμελήθηκα τώρα τελευταία σχετικά με τα anime & manga:
http://www.animesharing.pbworks.com
http://groups.yahoo.com/group/Anime_Sharing/

Ο Σάκης Ρουβάς
Ω, ναί θα τον αναφέρω κι εδώ. Την πρώτη του κυκλοφορία με τιτλο 1992 την αντέγραψα απο κασσέτα φίλης μου που δυστυχώς έλιωσε απο την πολύ χρήση. Μετά ηρέμισα κάπως αν και αγόρασα το 21ος Ακατάλληλος πειρατικά μόλις κυκλοφόρησε. Και ξαφνικά ξανα - ανακάλυψα τον καλλιτέχνη στο ΤΕΙ Χαλκίδας όπου γνωρίστικα με μια άλλη Ρουβίτσα. Ανταλλάξαμε οτι CD είχαμε και αγόρασα οτι μου έλειπε. Όταν το 2004 άρχισα να δουλεύω στην τράπεζα Αττικής και είχα πρόσβαση στο internet έπεσα στην χρονιά Σάκη Ρουβά. To Shake it είχε γίνει εθνικός ύμνος και ακουγόταν όπου σταθείς και όπου βρεθείς. επίσης τότε για κάποιο λόγο όλοι μα όλοι συμπαθούσαν τον Σάκη. Να ήταν οι Ολυμπιακοί αγώνες που είχαν αλλάξει την Ελλάδα, να φταίει η τρίτη θέση που πήρε στο τσακ μπάμ και που η Ελλάδα δεν είχε συνηθήσει τότε, να φταίει που στο εξωτερικό οι Ρουβίτσες είχαν τον πρώτο λόγο (ως γνωστόν ένας Ελληνας καλλιτέχνης θεωρείται μάπας στην Ελλάδα μέχρι να βγούν τίποτα ξένοι fans και να μας κράξουνε, μετά αλλάζουμε μυαλά)? Πάντος τότε μόνο καλά λόγια λέγαν όλοι. Επίσης ανακάλυψα οτι υπήρχαν πολλές ρουβίτσες στην ηλικία μου (και μεγαλύτερες) και άρχίσαμε να οργανωνόμαστε και να συναντιόμαστε για ομαδικές εξορμήσεις σε συναυλίες και κέντρα. Επίσης γνωρίστικα με αρκετούς φαν απο το εξωτερικό που ερχόντουσαν στην Ελλάδα για τις συναυλίες. Προσθέστε το γεγονός οτι ήμουν άνεργη (= πολύς ελέυθερος χρόνος) και είχα adsl στο σπίτι και βγάλτε συμπέρασμα. Ηδού τα αποτελέσματα:
http://www.sakisarticles.pbworks.com
http://www.sakis-rouvas-greek.blogspot.com

Τώρα τελευταία έχω μείνει πίσω βέβαια αλλά τι να κάνουμε. Λόγω εργασίας στην επαρχία δεν είμαι σε θέση να τρέχω πλέον και η επαφή μου με το internet ήταν σποραδική το 2007, το 2008 έπεσα στην μαύρη τρύπα που λέγεται Πάρος και μετά ήταν αργά να ξαναμπώ στη ευθεία.

Μέγας Αλέξανδρος
Τώρα σας κούφανα όλους το ξέρω. Η αλήθεια είναι πως το αγαπημένο μου βιβλίο είναι η τριλογία του Αλέξανδρου απο τη Mary Renault. Εκτοτε διαβάζω οτι μυθιστόρημα σχετικό με τον Αλέξανδρο και την Αρχαία Ελλάδα μπορώ να βρώ. Εχω διαβάσει και μερικά μη μυθιστοριματικά εργα αλλά αποσπασματικά γιατί με κουράζουν. Ξεκίνησα να διαβάζω σοβαρά απο την στιγμή που αποφοίτησα απο το Λύκειο. Πιο πριν δεν είχα χρόνο (Πανελλήνιες γαρ) και πιο πριν δεν είχα χρήματα. Και πάλι το internet έπαιξε καθοριστικό ρόλο διότι το 2005 νομίζω ανακάλυψα ένα Yahoo! Group σχετικά με το θέμα οπότε βρήκα πολούς ξένους κυρίως με ιδέες και απόψεις. Ανακάλυψα οτι ενώ τα μη μυθιστοριματικά εργα σχετικά με την ιστορία με κουράζουν στα ελληνικά στα αγγλικά δεν έχω πρόβλημα να τα παρακολουθήσω (?). Τώρα τελευταία τα Groups έχουν πέσει σε αχρηστεία, μάλλον λόγο facebook οπότε τα πράγματα είναι πιο χαλαρά, ωστόσο ευελπιστώ αυτό να αλλάξει κάποια στιγμή, όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί ορισμένα posts ήταν θρυλικά. Ορίστε και οι σχετικές ιστοσελίδες:
http://groups.yahoo.com/group/alexander-macedon/
http://www.alexander-macedon.pbworks.com

BookCrossing
Το συγκεκριμένο άθλημα το ανακάλυψα αργά (εν έτη 2006) Μου το σύστησε κάποιος ιντερνετοφίλος μου. Η ιδέα να εγκαταλείψω ένα βιβλίο μόνο του και αβοήθητο με απωθούσε πλήρως στην αρχή. Ακόμα και τώρα συνήθως αφήνω βιβλία εκει που η μοίρα τους είναι προκαθορισμένη (στα meet - ups) ή στον χώρο εργασίας μου οπότε μπορώ να τα προσέχω αν κάποιος πάει να τα κακοποιήσει. Στο forum δεν είμαι τακτική. Εξαρτάται κυρίως απο το πόσο χρόνο έχω στην διάθεσή μου. Επίσης το γεγονός οτι τις περισσότερες φορές είμαι "ακρίτας" δηλαδή μόνη μου (Σαντορίνη, Πάρος, Σαντορίνη) πάλι δεν βοηθάει. Δεν έχω κανέναν να μιλήσω εκτός φόρουμ, δεν γίνονται meet - up και γενικά τα πράγματα είναι στάσιμα. Όταν ήμουν μόνιμη κάτοικος Αθηνών δεν έχανα συνάντηση για συνάντηση και πολλές φορές πήγαινα και σε άλλες πόλεις (βλέπε Λάρισσα) άρκεί να είχα καλή παρέα. Ωστόσο έχω κάνει αρκετές εγγραφές βιβλίων και έχω απελευθερώσει κάμποσα τα τελευταία δυο χρόνια. Στόχος μου είναι τα 300 registered books πριν το 2010. Και γι'αυτό το hobby μου δημιούργησα σχετική ιστοσελίδα αν και δεν μπορώ να πω πως απέκτησε μεγάλη δημοτικότητα:
http://www.greekbookcrossing.pbworks.com

No comments:

Post a Comment